Mercedes SLK vykázal po třech letech 2,4 procenta vážnějších závad, což je nejnižší výsledek dosažený ve statistikách TÜV, Audi A6 dosáhlo průměru 2,9 procenta a SUV Mercedes GLK 3,6 procenta. Loňský vítěz Opel Meriva skončil s 5,4 procenta vad nejlépe mezi velkoprostorovými vozy. Německé značky obsadily v kategorii tříletých aut v žebříčku spolehlivosti prvních deset míst.
Naproti tomu Dacia Logan vykázala 15,7 procenta vážných závad, což znamená, že každý šestý vůz musí do opravny poté, co byl poprvé na technické kontrole. Mito vykázalo 15,6 procenta závad a Panda 14,8 procenta.
Většina vykázaných problémů se týká osvětlení vozidel. U tříletých vozů má závadu na světlech 6,9 procent aut, u jedenáctiletých je to pak téměř 32 procent vozů.
Do TÜV Reportu se promítají výsledky technických kontrol všech společností TÜV v Německu. Celkově statistika čerpala z více než 8,5 milionu kontrol provedených od července 2013 do června 2014.
jsa mol