Počet mobilních zákazníků se zvýšil o 4,5 procenta na téměř šest milionů, což je nejvíce na trhu. Tržby z mobilních služeb klesly o pět procent na 14,2 miliardy korun. Průměrný měsíční výnos na zákazníka se snížil o 29 korun na 265 Kč.
Podle generálního ředitele Milana Vašiny si i přes řadu faktorů negativně ovlivňujících český telekomunikační trh operátor udržel svou vedoucí pozici v mobilním segmentu a dosáhl uspokojivých finančních výsledků. \"Jsem velmi hrdý na to, že se nám podařilo splnit naše obchodní cíle i v době, kdy naše společnost prochází velkými organizačními i kulturními změnami,\" uvedl.
Počet tarifních zákazníků se meziročně zvýšil o téměř sedm procent na 3,48 milionu, počet uživatelů předplacených karet pak stoupl o dvě procenta na 2,47 milionu. Podíl zákazníků, kteří od operátora odešli, se zvýšil o 0,2 bodu na 1,3 procenta.
V prvních třech čtvrtletích mobilní zákazníci operátora v průměru provolali 150 minut měsíčně, což představuje meziroční nárůst o šest procent. Objem přenesených dat stoupl o dvě třetiny na 7498 terabytů.
Vedle získávání nových koncových zákazníků se společnosti dařilo i ve firemním sektoru, kde posílila díky fúzi ze společností T-Systems a sbližováním aktivit s nedávno koupenou GTS Czech. Pokračoval také v budování vysokorychlostní sítě LTE, kterou od třetího čtvrtletí sdílí s O2. LTE spolu s 3G pokrývá 88 procent populace.
T-Mobile Czech Republic působí na českém trhu od roku 1996, od roku 2002 je součástí mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.