Tržby společnosti se v období od dubna do září zvýšily o dvě procenta na 11,4 miliardy dolarů (252,7 miliardy Kč). Firma ale zaznamenala mírný pokles objemu prodeje, a to kvůli slabší poptávce v Evropě a některých částech Asie, upozorňuje server listu The Wall Street Journal.
Zisk před úroky, zdaněním a odpisy zůstal téměř beze změny na 3,28 miliardy dolarů. Zaostal tak za očekáváním analytiků, kteří jej odhadovali v průměru na 3,38 miliardy dolarů.
SABMiller je druhým největším pivovarem na světě. Firma vznikla sloučením jihoafrické společnosti SAB a americké Miller a byla světovou pivovarskou jedničkou, dokud v roce 2008 nevznikla skupina Anheuser-Busch InBev.
Součástí SABMilleru jsou vedle Plzeňského Prazdroje a jeho značek Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Radegast také například slovenské pivovary Šariš a Topvar.