Anticenu za příliš sexistickou reklamu dostala ČSSD a TOP 09

20.11.2014 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Brno 20. listopadu (ČTK) - Anticenu Sexistické prasátečko si letos od veřejnosti vysloužila zlínská ČSSD a od patnáctičlenné poroty odborníků na marketing a komunikaci havířovská TOP 09. Jde o předvolební reklamy, které využily jako dominatní prvek části nahého ženského těla. Lidé a experti vybírali z více než stovky reklam. Na předních pozicích se tentokrát umístily politické strany, řekl dnes ČTK Petra Havlíková z brněnského hnutí Nesehnutí.

Anticeny se letos udělují pošesté. Zlínští sociální demokraté použili v nedávné volební kampani reklamu zobrazující ženský klín překrytý rukou a nápisem: \"Pro spoustu z nás to bude poprvé. Nestyďte se nám dát šanci...\". Havířovská TOP 09 dala v kampani na svůj plakát slogan \"Vždy na pravém místě\", a to formou razítka umístněného na ženský zadek v tangách.

Celkem poslali lidé v letošní ročníku ankety 11.000 hlasů. Podrobnosti k anketě jsou na webu www.prasatecko.cz.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK