K výstavbě mimoúrovňové křižovatky se stát zavázal už v roce 2006. Byla tehdy součástí pobídek pro jihokorejského investora. Ani po osmi letech se ale stavět nezačalo. Kamiony přijíždějící do a z nošovické průmyslové zóny výrazně komplikují dopravu zejména v přilehlých obcích Dobrá a Nošovice.
Předseda hnutí Děti Země Miroslav Patrik ČTK sdělil, že odvolání proti územnímu rozhodnutí podaly spolky Děti Země a Frank Bold Society a sedm jednotlivců. \"Krajský úřad potvrdil, že stavba nesplňuje řadu veřejných zájmů a také, že chybí důležité odborné studie a stanoviska,\" uvedl Patrik. Stav územního řízení se tak podle něj po pěti letech vrátil na začátek.
\"Investor pro mě záhadným způsobem buď předložil zcela nekvalitní odborné studie, nebo mu jich řada chybí,\" uvedl předseda Dětí Země. Stavební úřad podle něj může znovu rozhodovat nejdříve za rok. \"Chybí celoroční přírodovědný průzkum o tom, zda stavba škodlivě nezasahuje do biotopů zvláště chráněných druhů organismů, dále chybí kvalitní migrační studie a také přesná inventarizace stavbou dotčených dřevin,\" vyjmenoval Patrik. Uvedl, že Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) musí zajistit také nová měření hluku a nové stanovisko krajského hygienika.