Malinowski uvedl, že vedením plzeňského Stocku převzal dobře řízenou firmu v dobré kondici. Věří v její růst. Očekává, že prodej lihovin mírně poroste, ale ziskovost prodaných nápojích ne.
Vzhledem k tomu, že Polsko je známé hlavně konzumací a výrobou kvalitní vodky, uvedl, že se musí naučit nové chuťové profily. \"To, co chutná Čechům, je rozdílné. Mám ale zkušenosti i s likéry, v nichž je polský trh také silný,\" řekl ČTK Malinowski.
K rozvoji plzeňské firmy poznamenal, že skupina SSG investuje stejně v ČR i v Polsku. V Polsku vyrábí vodku nebo likéry téměř výhradně pro tamější trh, v Plzni asi 400 produktů, které vyváží do 58 zemí. Od počátku roku 2012, kdy Stock převzal výrobu italské sesterské firmy, byly investice do plzeňského závodu poměrně vysoké. Peníze posloužily na novou linku, modernizaci dalších, SSG investovala do technologie.
Řekl, že Češi ve srovnání s Poláky konzumují sice více alkoholu, tedy piva, vína a lihovin, ale tvrdého alkoholu pijí zhruba o polovinu méně než Poláci. \"V Česku je kultura pití více rozvinutá. Pije se pravidelně od pondělí do neděle. V Polsku se pije méněkrát v týdnu, ale hodně,\" dodal. Fernet už se ředitel naučil pít a má ho rád, s tuzemákem se prý \"dává dohromady\".