Socialbakers pomáhá firmám měřit úspěšnost na komunitních sítích jako Facebook, Twitteru či Google+. Mezi její zákazníky patří například firmy Nestlé, Lenovo, Danone či Microsoft. Společnost má podle svého webu více než 300 zaměstnanců a 11 poboček po celém světě. Od investorů již obdržela přes 34 milionů dolarů (789,4 milionů Kč). Forbes sedmadvacetiletého podnikatele vybral do kategorie Marketing a reklama (Marketing & Advertising) s odůvodněním, že vede firmu s nejširším záběrem analytiky sociálních médií.
\"Být v seznamu Forbes 30 pod 30 je pro mě a pro náš tým velká pocta,“ uvedl Řežáb. \"Je skvělé, že naše tvrdá práce se Socialbakers začíná být vidět v globálním měřítku,\" citovala jej česká webová mutace Forbesu.
Výběr \"30 pod 30\", který Forbes letos sestavoval počtvrté, tvoří 20 kategorií, mezi které patří kromě marketingu třeba věda, vzdělávání, hry, energie nebo hudba. Dohromady porota upozornila na počiny 600 mladých lidí. Kromě Řežába se v letošním vydání objevuje třeba hvězda basketbalové NBA James Harden či Palmer Luckey, zakladatel firmy Oculus VR vyrábějící brýle pro virtuální realitu. Luckey firmu v červenci prodal Facebooku za dvě miliardy dolarů.