Od prosince tohoto roku mohou klienti ČS přes internet či telefon volně získat některé informace týkající se zdravotního pojištění. Díky bezpečnému přístupu přes internet mohou ať už poskytovatelé zdravotní péče, tak i plátci pojistného (zaměstnavatelé) a ostatní klienti České spořitelny výrazně snížit administrativu a urychlit komunikaci.
Klientský certifikát služby Servis 24 Internetbanking, který je uložen na čipové kartě, umožňuje lékařské veřejnosti na portálu VZP např. ověřit, u které zdravotní pojišťovny je pojištěnec aktuálně registrován, ověřit platnost smlouvy zdravotnického zařízení s VZ či informace o registraci pojištěnce u jeho ošetřujícího lékaře. Další výhodou je možnost zasílat faktury za dávky elektronickou cestou.
Servis 24 ušetří čas a papírování i plátcům pojistného, kteří pomocí této služby mohou předávat přehledy o platbách, podávat oznámení o změnách v evidenci zaměstnavatele, požadovat zaslání vyúčtování zaměstnavatele či seznamu zaměstnanců pojištěných u VZP. Dále přes portál VZP mohou samostatní podnikatelé zasílat např. přehledy o příjmech a výdajích za určité období.