BMW se tak podařilo splnit cíl prodat za celý rok více než dva miliony vozidel. Stalo se tak především kvůli zájmu o sedany řady 3 a řady 5.
Za celý rok automobilka prodala dohromady 2.117.965 vozidel hlavní značky BMW a značek Mini a Rolls-Royce. Zatímco dodávky aut značky BMW byly vyšší o skoro desetinu, prodej aut značky Mini se za celý rok snížil o necelé procento. Důvodem je přechod na modely nové generace. Už v prosinci ale data ukazují na nárůst poptávky o více než pětinu, což byl rekord za tento měsíc. Rekordní prodejní rok naopak podle dřívějších zpráv zažil Rolls-Royce, když loni poprvé v historii firmy prodal přes 4000 aut.
Na pozici světové jedničky na trhu s luxusními auty mají zálusk němečtí konkurenti Audi a Mercedes-Benz, kteří by chtěli BWM časem předstihnout.
Údaje o jejich loňském prodeji zatím k dispozici nejsou. Audi z koncernu Volkswagen na konci roku oznámilo, že v období od ledna do listopadu zvýšilo prodej o desetinu na více než 1,59 milionu vozů. Německý koncern Daimler za stejné období zvýšil prodej luxusních automobilů Mercedes-Benz o 12 procent na 1,487 milionu vozů.