PSA patří mezi podniky, na které měl v uplynulých letech největší dopad kolaps evropského automobilového trhu. Loni však firma zvýšila prodej v Evropě o osm procent na 1,76 milionu vozů. V Číně jí prodej vzrostl dokonce o 32 procent na 734.000 vozů, neboť automobilka tam rozšířila svou distribuční síť.
PSA před časem zahájila rozsáhlou restrukturalizaci, aby se vrátila k zisku. Loni se firma dohodla na kapitálovém propojení s čínským partnerem Dongfeng. V dubnu akcionáři PSA schválili zvýšení kapitálu o tři miliardy eur (85 miliard Kč), v jehož rámci v podniku získaly čtrnáctiprocentní podíly firma Dongfeng a francouzská vláda.
PSA je po německém koncernu Volkswagen z hlediska objemu prodeje druhým největším výrobcem automobilů v Evropě. V České republice provozuje společný podnik TPCA s japonskou automobilkou Toyota.