Úpravy zahrnují designové změny přední masky chladiče i zadního nárazníku, dvojitý výfuk, změny v interiéru, včetně nových materiálů nebo nové multifunkční hlavní světlomety. \"Novinkou je i sedmistupňová převodovka a inovované atmosférické benzinové a naftové motory o objemu 1,4 a 1,6 litru se zvýšenou činností, nižší spotřebou a nižšími emisemi CO2,\" uvedl mluvčí.
Naprostou novinkou je podle něj verze Hyundai i30 Turbo s přeplňovaným benzínovým motorem T-GDI o objemu 1,6 litru. \"Při 186 koňských silách (137 kilowattech) výkonu umožňuje autu jet rychlostí až 219 kilometrů za hodinu při zrychlení z nuly na 100 kilometrů v hodině za osm sekund. Tato verze má speciální sportovní sedadla, osmnáctipalcová kola a silnější tlumiče,\" uvedl Vaněk.
Doplnil, že inovovaný Hyundai i30 byl byl stejně jako všechny jeho předchozí verze a vyvinut v Technickém centru Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu.
Nošovická automobilka Hyundai loni vyrobila 307.450 aut, což je meziroční zvýšení o 1,3 procenta a zároveň o 2,5 procenta více, než plánovala. Letos chce zvýšit výrobu zhruba o deset procent na 330.000 vozů. Přibližně 56 procent výroby tvořil terénní model ix35 se 173.000 vozy, dále továrna vyrobila 99.000 vozů i30 a asi 35.500 kompaktních MPV ix20. Auta vyvezla celkem do 55 zemí, nejvíce do Německa, Ruska a Velké Británie. Automobilka má zhruba 3300 zaměstnanců, dalších asi 7000 zaměstnávají v regionu subdodavatelské firmy.