Tržby tak překonaly očekávání analytiků, kteří je v anketě agentury Reuters v průměru odhadovali na 3,77 miliardy dolarů. Lepší než odhady byl také zisk na akcii, který bez započítání některých položek činil 54 centů oproti očekávaným 48 centům na akcii.
Tržby z mobilní reklamy se nyní na celkových příjmech Facebooku z reklamy podílejí ze zhruba 69 procent. Jejich podíl tak stoupl z 53 procent před rokem. Firma přitom začala nabízet mobilní reklamu teprve v roce 2012.
Firma dnes rovněž uvedla, že počet lidí, kteří její služby využívají nejméně jednou měsíčně, se k prosinci meziročně zvýšil o 13 procent na 1,39 miliardy osob.
Facebook a další síť Instagram měly v úterý problémy, kvůli kterým se uživatelé po celém světě nemohli asi 40 minut přihlásit k účtu. Potíže se týkaly i České republiky. Spekulovalo se přitom o hackerském útoku, mluvčí Facebooku to ale popřela.