Zisk na akcii bez mimořádných položek činil 1,19 dolaru. Analytici v anketě agentury Thomson Reuters čekali v průměru zisk 83 centů na akcii. Celkové tržby činily 39,62 miliardy USD, ty však zaostaly za očekáváním analytiků, kteří počítali s částkou 40,01 miliardy USD.
Firma upozornila, že zisková marže, tedy podíl zisku na tržbách, loni v Severní Americe činila 6,5 procenta. Bez zahrnutí mimořádných nákladů na kontrolu aut by dosáhla 8,9 procenta. Celkové náklady na kontrolu více než 30 milionů vozů činily loni před zdaněním 2,8 miliardy USD. Dalších 400 milionů firma dala stranou na případné odškodné v souvislosti se zraněními a úmrtími způsobenými závadou na automobilech.
Za celý rok však čistý zisk klesl o 26 procent na 3,8 miliardy USD. Bez mimořádných nákladů činil 3,05 dolaru na akcii, analytici čekali jen 2,64 dolaru na akcii. GM loni prodala po celém světě rekordních 9,9 milionu vozů, o dvě procenta více než před rokem. Nejrychleji rostoucím trhem byla Čína.
Automobilka upozornila, že se nadále potýká s problémy v Evropě, Rusku a Latinské Americe. Německá dceřiná společnost Opel zaznamenala loni ztrátu 1,4 miliardy dolarů, hlavně kvůli poklesu rublu a výdajům na uzavření závodu v německém městě Bochum, upozorňuje agentura DPA. Ztráta se tak výrazně zvýšila z předloňských 869 milionů USD.