\"V lednu jsme novým rekordním odbytem dokázali navázat na úspěch v loňském roce,\" uvedl šéf prodeje a marketingu BMW Ian Robertson. \"V celém roce 2015 opět očekáváme růst odbytu, ačkoliv podmínky na některých trzích by mohly zůstat složitější,\" dodal.
Automobilka v lednu zaznamenala růst prodeje v Evropě, Spojených státech i v Číně. V loňském roce prodej vzrostl o osm procent a poprvé v historii překonal hranici dvou milionů vozů. Firma tak vykázala rekordní celoroční prodej už počtvrté za sebou.
Odbyt samotné značky BMW v lednu stoupl o více než šest procent na 124.561 vozů. Konkurent Audi již dříve oznámil, že v lednu zvýšil prodej o více než desetinu na zhruba 137.700 vozů a prodej automobilů Mercedes-Benz stoupl o téměř 14 procent na 125.900 vozů.
Společnost BMW se stala jedničkou světového trhu s luxusními automobily v roce 2005, kdy na tomto postu vystřídala německého konkurenta Mercedes-Benz. Toho pak v roce 2011 předstihla značka Audi z koncernu Volkswagen. Mercedes i Audi chtějí ještě během tohoto desetiletí BMW o vedoucí pozici na trhu připravit.