Návazné destinace ze Stuttgartu mají být zaměřené na lokální cestující mezi Německem, Švýcarskem, Itálií a Francií, zatímco s cestujícími s Česka dopravce počítá především na spojení Prahy a Stuttgartu. Celou trasu by podle Tótha mělo zvládnout jedno vrtulové letadlo.
To odletí ráno z Prahy do Stuttgartu a poté pokračuje do Ženevy. Pak bude další linka Ženeva - Marseille a zpět, dále Ženeva Stuttgart, separátní zpáteční linka Stuttgart - Bologna, Stuttgart - Ženeva a Ženeva - Marseille, kde letadlo přenocuje. Zpátky se bude vracet z Marseille do Ženevy, Stuttgartu a do Prahy.
Celkem budou ČSA v letním letovém řádu létat do 48 destinací ve 24 zemích. Zřetelný je přesun linek z východní Evropy a zejména Ruska na západ. vloni totiž dopravce podle Tótha zaznamenal pětinový pokles cestujících z Ruska a 60procentní pokles poptávky na linkách z Ukrajiny. Kvůli situaci z regionu proto o rok odložil otevření dvojice dříve ohlášených spojení do Kaliningradu a Kazaně a rovněž sezónních linek do Ufy a Permu.
Od 25 února dopravce snížil počet tarifních kategorií ze současných pěti na tři. Nově budou letenky kvůli zjednodušení ceníků pouze v kategorii standard, flexi a businness, oznámil dopravce. Změnou prošly i podmínky pro bezplatnou přepravu zavazadel. Nově budou bezplatná zavazadla do 23 kilogramů bezplatná pouze pro členy věrnostního programu OK plus. Pro ostatní cestující budou bezplatná zavazadla do 15 kilogramů.
ČSA prodělaly v roce 2013 téměř miliardu korun. Majoritním vlastníkem je dosud stát, to se má ale změnit v souvislosti s převodem 34procentního podílu akcií ČSA ze státního Českého Aeroholdingu na privátní Travel Service. Společnost v letní sezóně počítá s provozem celkem 17 letounů. Hlavní část flotily tvoří devět letadel Airbus A319, dále provozují jeden dálkový A330 a sedm vrtulových ATR.
cfr mal