Na Slovensku se tržby Hamé v minulém roce zvýšily o 12 procent, v Maďarsku o 11, v Rumunsku o 15 a v Rusku o 16 procent. Podle Kopáčka se rozrostly i další trhy, například Izrael, Polsko či Belgie.
Největší podíl na tržbách Hamé měly trvanlivé masové výrobky, tedy paštiky, masové konzervy a hotová jídla. Tento segment vzrostl meziročně o osm procent. Výrazněji se zvýšily i tržby za zeleninové produkty a výrobky z rajčat, a to o devět procent. Celkově Hamé v roce 2014 prodalo více než 100.000 tun výrobků.
V České republice společnost Hamé realizuje zhruba polovinu svých tržeb, druhou polovinu tvoří zahraniční trhy. Druhým největším odbytištěm pro výrobky firmy je Slovensko (16 procent tržeb), za kterým následuje Rusko (13 procent), Rumunsko (osm procent) a Maďarsko (sedm procent).