Šéf prodeje a marketingu BMW Ian Robertson upozornil, že v další části letošního roku by prodej měly podpořit nové modely, které firma představila na ženevském autosalonu. Loni celoroční prodej podniku poprvé překonal hranici dvou milionů vozů.
Automobilka začátkem března oznámila, že hodlá v letošním roce přijmout více než 8000 nových zaměstnanců, z toho přes 5000 v Německu. Podle agentury DPA jde o největší nárůst pracovní síly v historii firmy, která v současnosti po celém světě zaměstnává přes 110.000 lidí.
BMW se stala jedničkou světového trhu s luxusními automobily v roce 2005, kdy na tomto postu vystřídala německého konkurenta Mercedes-Benz. Toho pak v roce 2011 předstihla značka Audi z koncernu Volkswagen. Mercedes i Audi chtějí ještě během tohoto desetiletí BMW o vedoucí pozici na trhu připravit.
Společnost Audi již minulý týden oznámila, že v únoru zvýšila prodej meziročně o 4,2 procenta na rekordních 122.550 vozů. Konkurenční značka Mercedes-Benz ohlásila nárůst prodeje o 14,6 procenta na 120.270 vozů.