\"Těší nás jak nárůst předepsaného pojistného, tak i pozitivní finanční výsledek ve výši 436 milionů rublů (185,4 milionu Kč), který byl výrazně nad plán. V podmínkách ekonomické a finanční krize v dnešním Rusku je životní pojištění stale atraktivnější, ačkoli předtím byl tento segment pojišťovacího trhu prakticky v plenkách,\" uvedl předseda představenstva PPF Life Insurance Vít Sedláček.
Téměř 100 procent předepsaného pojistného získala pojišťovna díky klasickému kapitálovému životnímu pojištění. K celkovému výsledku přispěla dvěma miliardami rublů agenturní síť pojišťovny. Prodej pojistek tímto způsobem vzrostl meziročně o 28 procent. Pojišťovna loni rozšířila počet poboček z 59 na dnešních 85 v 52 regionech Ruska.
Skupina PPF získala životní pojišťovnu v Rusku v důsledku předloňské transakce s Generali. V září 2013 přijala PPF rozhodnutí rozvíjet pojišťovnictví v Rusku pod dvěma značkami, PPF Life Insurance, zaměřenou na klasické životní pojištění, a Home Credit Insurance, která se soustřeďuje na jiné segmenty, než je životní pojištění.