Přejmenování ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti je významným milníkem v procesu oddělování bankovních a pojišťovacích aktivit ING, který probíhá již od roku 2008. „Letošní rok je pro nás přelomový. Jako samostatná společnost se nyní můžeme naplno věnovat tomu, s čím jsme na tento trh před 23 lety přišli – pojišťovnictví,“ doplňuje generální ředitelka NN v ČR Renata Mrázová. Nový název však odkazuje ještě mnohem dále, konkrétně do roku 1845, kdy pojišťovna začala své služby nabízet v Holandsku.
Nové jméno přináší nové výzvy
NN na poli pojišťovnictví působí již 170 let, aktuálně v 18 zemích, především v Evropě a Japonsku. O více než 15 milionů klientů se celosvětově stará na 12 tisíc specialistů na pojistné produkty, spoření na důchod a správu investic. „Naše společnost již delší dobu ctí tři základní hodnoty: Care jako vyjádření naší péče a zájmu o klienta, Clear neboli srozumitelnost našich produktů a služeb jakož i transparentnost naší činnosti a Commit, které symbolizuje náš závazek spolehlivosti a vytváření důvěry,“ vysvětluje Renata Mrázová.
NN jako nepřehlédnutelný hráč trhu
V současné době NN v ČR pečuje o více než 750 tisíc klientů. Na trhu životního pojištění přitom svou velikostí zaujímá 4. pozici, NN Penzijní společnost je tržním podílem 6. největším poskytovatelem soukromého spoření na stáří. Produkty společnosti jsou pravidelně oceňovány odborníky i veřejností. Generální ředitelka Renata Mrázová se v roce 2014 stala podle Hospodářských novin první dámou českého byznysu a jednou z nejúspěšnějších žen v 10leté historii ankety Top 25 žen českého byznysu.
Na změnu názvu upozorňuje kampaň
Změnu názvu od konce února provázela reklama s britským hercem Ewanem McGregorem a kampaň v on-line médiích včetně sociálních sítí. Dnešním dnem na kampaň navazují lokální televizní spoty postavené na překvapujících situacích, jejichž autorem je reklamní agentura Saatchi & Saatchi Prague.