Ve firmě AMF míval podle dostupných informací většinový podíl podnikatel v cestovním ruchu Fischer, letouny sloužily v jeho někdejší letecké společnosti. Před dvěma lety Nejvyšší soud vyhověl jinému dovolání AMF a nařídil Vrchnímu soudu v Praze, aby znovu řešil osud peněz získaných dražbou letadel. Vrchní soud pak podle dostupných informací loni rozhodl ve prospěch Fischera.
Stroje se před lety dostaly do konkurzní podstaty společnosti Charter Air (bývalý Fischer Air). Nárok si však na ně dělala také společnost AMF, a proto se domáhala jejich vyloučení z konkurzní podstaty. Správce i přesto letadla prodal.
Prodejní cena letadel přesáhla dva miliony dolarů (téměř 40 milionů korun), což je zlomek původní hodnoty. Oba letouny kvůli složitým soudním sporům stály téměř pět let na Ruzyni. Nakonec v červnu 2010 odletěly do Rumunska, kde si nový majitel objednal generální opravu. Podle zpráv v médiích skončily boeingy v Nigérii.
Fischer konkurz považuje za bezdůvodný a neplatný od samotného začátku. \"Já musím trvat na tom, abych za postupy konkurzních soudců a správců byl odškodněn,\" uvedl loni.