Pokud jde o samotnou značku BMW, její odbyt se bez zahrnutí malých aut Mini a limuzín Rolls-Royce v březnu zvýšil o zhruba pět procent na 195.593 vozů. K rekordnímu březnovému odbytu napomohla velká poptávka po novém kompaktu BMW řady 2 a o vozy řady 4. Rekordní bylo i celé čtvrtletí, kdy se po celém světě prodalo 451.576 luxusních vozů BMW. To je o 5,4 procenta více než před rokem.
BMW se stala jedničkou světového trhu s luxusními automobily v roce 2005, kdy na tomto postu vystřídala německého konkurenta Mercedes-Benz. Toho pak v roce 2011 předstihla značka Audi z koncernu Volkswagen. Mercedes i Audi chtějí ještě během tohoto desetiletí BMW o vedoucí pozici na trhu připravit.
V samotném březnu ale společnost BMW z hlediska prodeje své největší rivaly předehnala. Automobilka Audi v březnu dodala zákazníkům 177.950 aut a Mercedes-Benz 183.467.