Takzvané organické tržby, které nezahrnují výkyvy devizových kurzů a změny v podnikové struktuře, stouply o 2,8 procenta. Překonaly tak očekávání analytiků, kteří tempo jejich růstu v anketě agentury Reuters v průměru odhadovali na 2,1 procenta.
Firma navíc upozornila na známky oživení poptávky na některých klíčových rozvíjejících se trzích, například v Číně. Poukázala rovněž na zlepšující se situaci v Severní Americe.
\"Měli jsme dobrý začátek roku, podpořený příznivým vývojem měnových kurzů,\" uvedl generální ředitel Paul Polman. Dodal však, že podnikatelské podmínky zůstávají obtížné.
Unilever v roce 2010 uzavřel závod v Nelahozevsi na Mělnicku, a ukončil tak výrobu v České republice. Nadále však v tuzemsku prodává širokou škálu produktů, například rostlinné tuky, majonézy a dresinky Hellmann\'s, margaríny Flora, Rama, Perla či Hera a kořenicí směsi nebo omáčky Knorr. Do portfolia Unileveru patří také zmrzliny Algida, Míša nebo Ledňáček a kosmetické značky Dove a Rexona.