Příznivý vývoj prodeje ve Spojených státech, v západní Evropě a v Číně podle šéfky GM Mary Barraové převážil nad problémy na některých dalších velkých trzích, například v Rusku a Brazílii. General Motors v prvním čtvrtletí zvýšil prodej v Severní Americe o šest procent a v Číně o devět. Odbyt v evropské divizi Opel/Vauxhall se zvýšil o tři procenta.
V loňském roce GM zvýšila globální prodej o dvě procenta na 9,92 milionu vozů, zatímco prodej konkurenta Volkswagen stoupl o čtyři procenta na 10,14 milionu aut. Jedničkou na světovém trhu však loni zůstala japonská společnost Toyota Motor, které vzrostl odbyt o tři procenta na 10,23 milionu vozů.
Toyota zatím údaje o prodeji za letošní první čtvrtletí nezveřejnila. V lednu nicméně uvedla, že v celém letošním roce počítá s poklesem prodeje o jedno procento. Podle některých odborníků by tak japonskou firmu mohl v čele světového automobilového trhu vystřídat Volkswagen, jehož součástí je i mladoboleslavská Škoda Auto.