Zisk na akcii po odečtení jednorázových položek činil 83 centů a o čtyři centy překonal průměrný odhad analytiků, které oslovila agentura Reuters. Zisk předčil očekávání trhu už 13. čtvrtletí za sebou.
Tržby klesly meziročně o 3,2 procenta na 12,22 miliardy USD (311,4 miliardy Kč) a skončily rovněž mírně nad odhady. Firma uvedla, že takzvané organické tržby, které neberou v úvahu vliv směnných kurzů, akvizice a další faktory, stouply o 4,4 procenta.
Divize pochutin Frito-Lay, která vyrábí populární lupínky, zvýšila v USA tržby o tři procenta na 3,32 miliardy USD. Výnosy nápojové divize, kterou poškozuje dlouhodobý pokles odbytu sycených nápojů na americkém trhu, tam nepatrně stouply a dosáhly 4,43 miliardy USD.
Zatímco poptávka v Americe oživila, v Evropě zůstává slabá. Firma navíc musela v Evropě kvůli pohybům kurzů zvýšit ceny, což poptávku po jejím zboží ještě snížilo.
Firmě PepsiCo konkuruje americká společnost Coca-Cola, která je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě. Coca-Cola tento týden uvedla, že v prvním čtvrtletí zaznamenala první nárůst tržeb za posledních devět kvartálů a výrazně jí vzrostly výnosy na klíčovém severoamerickém trhu. Zisk firmy nepatrně klesl, ale překonal odhady trhu.