Celoroční provozní zisk vzrostl o 25 procent na 382 miliard jenů (80,6 miliardy Kč) a překonal vlastní odhad firmy na úrovni 350 miliard jenů. Panasonic to podle agentury Reuters odůvodnil silnou poptávkou po svých produktech pro automobilový průmysl, ale také příznivým vlivem slabšího kurzu jenu.
K produktům pro automobilový průmysl patří hlavně baterie a elektronické komponenty. Panasonic pro tento rok čeká další nárůst zisku na 430 miliard jenů.
Panasonic se začal zbavovat značné části svých aktivit po letech ztrát v divizi spotřební elektroniky. Firma se na poli televizorů a mobilních telefonů dostala z jedné strany pod tlak levné asijské konkurence, z druhé strany jí podíl na trhu ukrajovaly technologičtí giganti, jako je americký Apple a jihokorejský Samsung.
Panasonic na českém území vyrábí televizory a další zboží v Plzni a v Pardubicích. Letos plzeňská továrna přebírá část výroby a pracovníků ze zrušené továrny v Krompachách na východním Slovensku.