Provozní zisk vzrostl o 12,3 procenta na 345 milionů eur. Tržby se zvýšily o 17 procent na 4,083 miliardy eur (111,7 miliardy Kč). Velký vliv na to měl pokles eura; bez zahrnutí vlivu směnných kurzů tržby stouply o devět procent. Analytici v anketě agentury Thomson Reuters tržby v průměru odhadovali na 3,913 miliardy eur.
Tržby se přitom zvyšovaly ve všech regionech s výjimkou Ruska. V Číně se zvýšily o 21 procent a v západní Evropě o 11 procent. Tržby v Severní Americe bez vlivu změn směnných kurzů stouply o sedm procent, za celý loňský rok tam naopak o čtyři procenta klesly. Adidas v Severní Americe masivně investoval do reklamy, aby tam opět posílil podíl na trhu, o který přišel na úrok firem Nike či Under Armour.
V Rusku a Společenství nezávislých států se tržby naopak o tři procenta snížily.
Tržby značky Reebok, kterou Adidas koupil v roce 2006, se bez vlivu změn směnných kurzů zvýšily o devět procent.
Generální ředitel Herbert Hainer je po silném výkonu firmy v prvním čtvrtletí optimistický i ve výhledu na celý rok. Potvrdil, že firma čeká letos zvýšení tržeb o zhruba pět procent, zisk by měl stoupnout o sedm až deset procent. Hainer loni čelil výzvám k odchodu po sérii varování před slabšími výsledky.