Tržby se ve čtvrtletí zvýšily o 13 procent na 821,4 milionu eur (22,5 miliardy Kč). Prodej obuvi stoupl o 7,8 procenta a oděvů o 5,7 procenta. Prodej doplňků se však o 4,6 procenta snížil.
Puma stejně jako další výrobci sportovního oblečení vyrábí v Asii a při výrobě platí dodavatelům v dolarech. Většina tržeb je ale v eurech, což má negativní dopady na ziskovou marži, uvedla agentura Reuters.
Firma současně zhoršila výhled provozního zisku na letošní rok a počítá s jeho poklesem na 80 až 100 milionů eur z loňských 128 milionů eur. Důvodem je právě silnější dolar, ale i plánované vyšší výdaje na marketing a expanzi. Výhled tržeb nechala firma beze změny. Bez vlivu směnných kurzů mají tržby stoupnout o zhruba pět procent.