Český Newsweek bude obsahovat překlady článků originálního časopisu spolu s materiály psanými českou redakcí. Šéfredaktorem titulu bude Jiří Nádoba, který kromě českého Forbese prošel rovněž Hospodářskými novinami nebo MF DNES.
\"Český mediální trh je hladový po kvalitním obsahu založeném na nezávislé novinařině a globálních zkušenostech. Nepochybujeme, že Newsweek je pro tuto misi správnou volbou,\" uvedl spoluzakladatel Business Consulting & Media Erik Conrad.
Česká verze je devátou mezinárodní mutací Newsweeku. Zpravodajský titul, který vyšel poprvé v únoru 1933, je dostupný také v Japonsku, Jižní Koreji, Latinské Americe, Černé Hoře, Polsku, Srbsku, Británii nebo na Blízkém východě. Vrchol zažíval na začátku devadesátých let, kdy měl 3,3 milionu čtenářů. Kvůli klesajícímu nákladu v roce 2013 vycházel pouze na internetu. V loňském roce se pod novým vlastníkem vrátil k tištěné podobě.
V Česku letos několik měsíců vycházel jiný licencovaný časopis Bloomberg Businessweek Česko. Společnost Smart Connections jej vydávala jako čtrnáctideník od začátku roku do dubna. Mezi původními tištěnými projekty od loňského roku přibyly na tuzemském mediálním trhu například Magazín Reportér, Týdeník Echo, časopis Téma, společenský Exkluziv nebo přílohy Hospodářských novin Ego! a Lidových novin Index.