Růst tržeb byl zhruba dvakrát rychlejší než v roce 2013. Více než 40 procenty se na tržbách podílel reklamní systém Sklik, třetinový podíl mají příjmy z display reklamy, kam se počítají i video a mobilní reklamní formáty na službách jako jsou Novinky.cz, Super.cz nebo Stream.cz. Zbývajících zhruba 20 procent příjmů tvoří inzerce na oborových serverech Sreality.cz, Sauto.cz, Zboží.cz a z katalogového serveru Firmy.cz.
\"Opět se potvrdilo, že se nám vyplácí inovace v reklamním systému Sklik. Tržby za rok 2014 nám v něm vzrostly o téměř 21 procent. Inovovali jsme ale i formáty a reklamní pozice v klasické display reklamě a i příjmy z ní meziročně vzrostly, konkrétně o desetinu. Nejrychleji přitom rostly příjmy na službě Sport.cz,\" uvedl generální ředitel Pavel Zima.
Seznam se loni také pustil do akvizic. Vstoupil do společností Kupi.cz a TopGis. Letos navázal menšími projekty, jako je Sleduj divadlo či BikerSeason.
Majoritu 70 procent Seznamu.cz vlastní jeho zakladatel Ivo Lukačovič. Měsíční návštěvnost všech webů Seznamu je 6,9 milionu uživatelů.