Letadlo bylo rekonstruováno v USA a před osmi dny se vydalo na zpáteční cestu z kanadského Toronta přes Grónsko, Island a Velkou Británii. Electra absolvovala zkušební let v USA již v březnu a od té doby čekala na příznivé počasí pro cestu přes Atlantik.
Electra 10A na konci třicátých let tvořila absolutní špičku v civilní letecké technice. Dva motory o výkonu 450 koní dávají letadlu cestovní rychlost 300 km/h a dolet 1200 km. Stejný typ letounu použila Amelia Earhartová pro svůj nedokončený let kolem světa.
Letadlo bylo vyrobeno v roce 1937 a dodáno leteckému oddělení firmy Baťa jako náhrada za jiný letoun stejného typu poškozený při nouzovém přistání v Chicagu na cestě kolem světa. S letounem OK-CTB Jan Antonín Baťa cestu dokončil a v začátkem května 1937 přistál ve Zlíně.
Necelé dva roky letadlo sloužilo firmě Baťa jako cestovní stroj pro nejvyšší management a majitele. Jeho posádku tehdy tvořilo několik pilotů, kteří po vypuknutí války uprchli do Velké Británie a vstoupili do RAF. Za války letadlo plnilo cvičné a transportní úkoly v Kanadě. Po válce vystřídalo několik soukromých majitelů, než ho zakoupilo Letecké muzeum Točná.
Letiště Točná vlastní od roku 2008 firma Letecké Muzeum Točná majoritního vlastníka internetového portálu Seznam.cz Iva Lukačoviče. Na letišti je k vidění například replika Avie BH-1 a BH-5 nebo poválečný Sokol M1C.