\"K dobrým výsledkům nám pomohlo oživené stavebnictví. Hlavními tahouny byly stavební segmenty, podlahové krytiny, hydroizolační folie. V podlahových krytinách jsme zachytili trend dílcových podlahových krytin, jsou velmi úspěšné na trhu,\" podotkl ředitel. Firma vyrábí také PVC granulát, plastové profily, obalové folie, paropropustné folie, svařované výrobky, vstřikované i tvarované výrobky.
Fatra je dlouhodobě exportní firmou, do zahraničí směřuje asi 67 procent produkce. \"Po výrazném poklesu kurzu rublu na konci roku 2014 jsme zaznamenali propad v prodeji výrobků na ruský trh v tomto roce. Věříme, že většinu propadu dokážeme eliminovat na jiných trzích,\" poznamenal ředitel. Hlavními trhy jsou evropské země. \"Vyvážíme ale také do Číny, Austrálie, Spojených států, nově se snažíme do Indie a Brazílie,\" řekl.
Fatra se v roce 2010 vrátila k výrobě nafukovacích hraček, které byly známé v 70. a 80. letech minulého století. Vedle retro kolekce podle návrhů designérky Libuše Niklové oslovila Fatra i mladé české designéry, kteří vytvořili novou řadu hraček, získali také ocenění Czech Grand Design. Pro firmu představují hračky jen minimální část výrobního sortimentu, podle ředitel však jde o výborný marketingový prostředek.
Fatra v posledních letech postupně navyšuje počet zaměstnanců. Meziročně přibývají desítky nových míst, nyní firma zaměstnává asi 1100 lidí. Svůj závod má také v Chropyni na Kroměřížsku. Fatra byla prvním zpracovatelem plastů v zemi. Byla založena v roce 1935 koncernem Baťa na přímý popud ministerstva obrany. Nyní je součástí koncernu Agrofert, která sdružuje subjekty ze zemědělství, potravinářství a chemie.