Fiskální rok skončil v květnu. Tržby se během posledního čtvrtletí zvýšily o téměř pět procent na 7,78 miliardy dolarů a také překonaly odhady analytiků. Na svém největším trhu, což je Severní Amerika, zvýšila firma tržby dokonce o 13 procent.
Solidní odbyt pomohl kompenzovat nepříznivé dopady silného dolaru, který snižuje zahraniční zisky při převodu na domácí měnu. Bez zohlednění vlivu silného dolaru se celkové čtvrtletní tržby zvýšily o 13 procent.
Ve Spojených státech jsou mimořádně oblíbené především boty na basketbal značek Jordan, LeBron a Kobe. Poptávka po těchto výrobcích, u nichž má Nike vyšší marže, se ze všech značek obuvi ze skupiny Nike zvyšuje vůbec nejrychleji. Největší obuvnickou divizí Nike je běžecká obuv. Její prodej se ve čtvrtletí zvyšoval také, což zmírnilo obavy ze zpomalující poptávky.
Nike podle médií pomáhaly k růstu zisku a tržeb obecnější kulturní trendy, jako je rostoucí obliba sportovněji laděné obuvi a oblečení u zákazníků, kteří se sportovat nutně nechystají. Prospěšná byla i snaha zaměřit se na ženy-zákaznice. Ženy si kupovaly sportovní oblečení na internetu více než muži a zboží pro ženy v internetovém obchodu Nike převažovalo nad sortimentem určeným mužům.