Téměř 500 klientů, kteří měli dnes a v sobotu odcestovat, cestovní kancelář kontaktovala s omluvou. Podrobné instrukce začne všem klientům rozesílat ještě dnes. Během dnešního dopoledne má začít fungovat také bezplatná informační linka pro klienty s číslem 800 800 100.
\"Klientům, kteří měli na dovolenou odjet již dnes a zítra i všem dalším klientům, jejichž zájezdy se neuskuteční, se za tuto situaci omlouváme. Asistenční službě pojišťovny poskytneme veškerou součinnost tak, aby mohli být řádně odškodněni,\" uvedl nový jednatel CK Marine Tour Radomír Huscher.
Cestovní kancelář byla pojištěna na téměř 45 miliónů korun, což podle Huschera stačí na plné vypořádání nároků všech klientů, kteří si zakoupili pobytové zájezdy CK Marine Tour. Zástupci CK Marine Tour spolupracují s Europ Assistance, asistenční službou pojišťovny Generali, u které byla cestovní kancelář proti úpadku pojištěna.
\"Do ekonomických potíží se cestovní kancelář dostala především kvůli novým platebním podmínkám ze strany agentury v Turecku,\" dodal Huscher.
mdk rot