Auta musela během noci místo objíždět přes Benešov. Nákladní vozidla nad 12 tun jezdila přes Tábor, Pelhřimov a na D1 se opět napojovala u Humpolce a opačně.
První část mostu byla zbourána v neděli kolem 21:30, šlo zhruba o jeho pětinu. Pět bouracích strojů pak dále pracovalo na rozebírání mostu během noci a zároveň byly jeho části hned odváženy mimo dálnici. \"Místo, kam se odvážela suť, se nacházelo jen pár set metrů od místa bourání,\" uvedl Rýdl.
Z tohoto místa se suť bude v následujících dnech odvážet. Pravý jízdní pás dálnice bude proto ještě uzavřen a doprava svedena podobně jako před uzavírkou do režimu dvou pruhů na Prahu a jednoho na Brno. Odklízecí práce potrvají do čtvrtka 9. července do 08:00.
Uzavření dálnice využili silničáři k dalším opravám na 24. a 29. kilometru. \"Ty už jsou také hotové,\" informoval Rýdl.
Nejvytíženější tuzemská dálnice je zhruba deset let za svou životností. Celá oprava mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru by podle odhadů ministerstva dopravy mohla stát asi 14 miliard korun. Stavba je rozdělená na 21 úseků, které se modernizují postupně.