Bez zahrnutí mimořádných položek zisk na akcii za tři měsíce do 13. června činil 1,32 dolaru. Analytici dotazovaní agenturou Thomson Reuters očekávali v průměru zisk na akcii jen 1,24 dolaru.
Čisté příjmy se snížily o 5,7 procenta na 15,92 miliardy USD. Mohl za to silný dolar, který má negativní dopad na tržby ze zahraničí. Také příjmy však překonaly očekávání analytiků, kteří v průměru čekali, že dosáhnou 15,8 miliardy USD.
PepsiCo je největším světovým výrobcem drobného občerstvení a druhým největším výrobcem nealkoholických nápojů. Společnost se snaží omezovat své výdaje kvůli silnému dolaru, který snižuje její tržby ze zahraničí. Američané také začínají být opatrnější při konzumaci sycených nápojů a umělých sladidel.
Společnost současně zlepšila výhled zisku na akcii na celý rok. Ten má letos bez mimořádných položek stoupnout o osm procent místo doposud očekávaných sedmi procent.