Provozní zisk z aktivit firmy v Severní Americe se zdvojnásobil na 2,8 miliardy dolarů. Provozní ztráta evropských aktivit se naopak navzdory krizi na ruském automobilovém trhu snížila na 45 milionů dolarů ze zhruba 305 milionů dolarů před rokem.
Automobilka dnes ale varovala, že ztráty evropských značek Opel a Vauxhall zůstávají vysoké a že dosažení plánovaného návratu k zisku v příštím roce bude obtížné. \"Rozhodně to nebude procházka růžovým sadem,\" napsal v dopisu zaměstnancům šéf Opelu Karl-Thomas Neumann. Upozornil, že na poptávku má kromě ekonomické krize v Rusku negativní dopad i nejistota ohledně budoucnosti eurozóny.
Ruský automobilový trh těžce zasáhl pokles ruské ekonomiky, za kterým stojí nízké ceny ropy a západní sankce uvalené na Rusko kvůli jeho postupu v ukrajinské krizi. General Motors se proto v březnu rozhodl stáhnout značku Opel z ruského trhu a ukončit výrobu ve své petrohradské továrně.
Opel původně plánoval, že v Rusku letos prodá více než 80.000 vozů. V prvním pololetí se však prodej na ruském trhu propadl téměř o tři čtvrtiny na zhruba 9000 vozů.