Největším trhem pro užitkové vozy byla Francie s 216.000 prodanými vozidly, což je meziroční růst o zhruba dvě procenta. Následují Velká Británie s růstem o 22 procent na 211.700 aut a Německo, kde odbyt stoupl o pět procent na 160.300 vozů. Největší, celkem padesátiprocentní nárůst zaznamenalo Irsko.
Většinu prodejů tvořil odbyt lehkých užitkových aut do 3,5 tuny. Ten se zvýšil o 12 procent na 887.200 vozů. Nejvíce se prodalo ve Francii, Velké Británii a Německu, Česku na trhu dodávek patřila 17. příčka. \"K růstu došlo na trzích všech evropských zemí, pokles byl zaznamenán pouze ve Slovinsku,\" uvedl ředitel sdružení Antonín Šípek.
Prodej nákladních aut od 3,5 do 16 tun stagnoval na 31.800 vozech, nejvyšší kategorie nad 16 tun zaznamenala růst o pětinu na 129.800 aut. V obou kategoriích bylo první Německo, Česku patří sedmá respektive osmá příčka.
Prodej autobusů v zemích EU a Evropského sdružení volného obchodu (EFTA) stoupl o 16 procent na 19.500 vozů. Největším trhem byla Velká Británie s růstem o pětinu na 4400 vozů, následují Francie a Německo. Česko skončilo deváté s 539 prodanými autobusy.