Ve stejném období před rokem pivovar vytvořil čistý zisk 2,8 miliardy dolarů. Tržby společnosti se za tři měsíce do konce června snížily na 11,1 miliardy dolarů z 12,2 miliardy dolarů ve stejném období před rokem. Bez zahrnutí změn směnných kurzů a změn v rozsahu činnosti se ale zvýšily o 4,1 procenta.
Solidního růstu prodeje společnost dosáhla v Mexiku. V Brazílii jí objem prodeje piva ve srovnání s loňskem, kdy se v zemi konalo mistrovství světa ve fotbale, klesl o téměř devět procent, což podle firmy zapříčinilo i složité makroekonomické prostředí.
V Číně měl pivovar kvůli špatnému počasí a ekonomickým obtížím složité celé první pololetí, předpokládá ale, že ve druhé polovině roku se tamní trh vrátí k růstu.
Celkový objem prodeje se tak v případě piva snížil o 2,1 procenta a v případě ostatních nápojů kromě piva o 2,9 procenta.
AB InBev vyrábí značky jako Budweiser, Stella Artois, Brahma a Corona. Skupina vznikla v roce 2008, kdy InBev převzal za 52 miliard dolarů amerického konkurenta Anheuser-Busch. Ve svém portfoliu má asi 200 značek z celého světa.