Prodej v Číně automobilka zahájila v roce 2007. Od té doby zvýšila svůj roční odbyt až na 281.400 vozů v roce 2014, což odpovídá téměř jedné čtvrtině celkového odbytu společnosti. V letošním prvním pololetí dodala Škoda na čínský trh 138.300 vozů, meziročně o 5,8 procenta více. Od roku 2010 je Čína největším odbytištěm vozů značky Škoda.
V rámci mezinárodní růstové strategie automobilka rozšiřovala během posledních let svou modelovou nabídku pro Čínu. Jen v roce 2014 zdvojnásobila produktovou paletu na čínském trhu na šest lokálně vyráběných modelů. V nejlidnatější zemi světa prodává modely Fabia, Rapid, Rapid Spaceback, Octavia, Yeti a Superb.
Letos v dubnu byla na čínský trh uvedena nová generace Škody Fabia. Dalším krokem by mělo být na podzim uvedení nového modelu Škoda Superb. Nová vlajková loď značky Škoda určená pro čínský trh bude sjíždět z výrobní linky v závodě SVW v jihočínském městě Ning-po.
\"Cílem je podpořit vnímání značky v Číně a vzbudit zájem nových zákazníků o značku Škoda skrze dynamičtější, modernější a emocionálnější design nových modelů,\" uvedla firma v tiskové zprávě.