Na nemožnost volání z mobilů, ale i pevných linek nebo připojení k internetu si na facebookové stránce O2 stěžují desítky lidí. Podle některých se problémy objevily kromě oblastí uvedených operátorem také na Moravě.
Lidé se nedovolají ani na linky záchranky, policie a hasičů. \"Ti, kteří se na tísňovou linku nemohou dovolat, musí ze svého mobilního telefonu vyndat SIM kartu. Na tísňovou linku 112 se totiž lze dovolat i bez SIM karty a hovor bude standardně odbaven,\" sdělila ČTK mluvčí Hasičského záchranného sboru ČR Nicole Zaoralová.
Podle pracovnice pobočky O2 v Praze zatím ani zaměstnanci nevědí, proč výpadek vznikl nebo za jak dlouho bude odstraněn. \"Většinou se firma snaží, aby se takovéto obtíže vyřešily do hodiny,\" uvedla. Zákazníkům doporučuje, aby si po čase restartovali telefony, aby případně již opravený systém mohl naběhnout.
O2 je jednou z největších telekomunikačních firem v České republice. Mobilní služby od O2 využívalo ke konci června 2015 celkem 4,945 milionu zákazníků a počet zákazníků smluvních služeb činil 3,252 milionu. Internet v mobilu používalo díky rozvoji vysokorychlostních sítí 1,5 milionu zákazníků a počet zákazníků pevného internetu xDSL dosahoval 799.000. Na trhu virtuálních operátorů měla firma 60 procent. Majoritní podíl přes 85 procent v O2 vlastní investiční skupina PPF.