Za poklesem prodeje podle něj stojí především špatná nálada na trzích v Rusku a na Ukrajině. V tuzemsku se prodej automobilky zvýšil o téměř 40 procent, činil 7700 vozů.
Situace na trhu je pro automobilku komplikovaná v Rusku a Číně. \"V západní a střední Evropě se nám podařilo dosáhnout výrazného růstu a tím vyrovnat negativní trendy v ostatních regionech,\" uvedl člen představenstva Škody Werner Eichhorn. V západní Evropě vzrostly dodávky vozů o více než sedm procent na 35.800 vozů. V Německu tak Škoda zůstává nadále jedničkou z importovaných značek. Růst v řádech desítek procent zaznamenala automobilka v červenci ve Španělsku, Irsku, Švýcarsku, Itálii a Švédsku.
Pokles prodeje v Rusku překročil 40 procent, automobilka v zemi prodala 4200 vozů, na trzích v Rumunsku a Bulharsku prodej sice rostl, ale jednalo se o řádově stovky prodaných aut.
Ve střední Evropě prodej stoupl o více než pětinu a podíl na středoevropském trhu je tak téměř dvacetiprocentní.
Červencové dodávky aut do Číny byly s 18.400 vozy meziročně o více než dvanáct procent nižší, naopak v Indii prodej mírně stoupl.
Mladoboleslavská automobilka v letošním prvním pololetí zvýšila provozní zisk meziročně o 22,8 procenta na 522 milionů eur (více než 14 miliard Kč). Důvodem nárůstu byl mimo jiné příznivý pohyb směnných kurzů a nižší náklady na materiál. Tržby automobilky vzrostly o 7,5 procenta na rekordních 6,4 miliardy eur.