Domodi.pl se tak stal jedničkou na polském trhu s internetovou módou s 2,5 milionu návštěvníků za měsíc. Značka Domodi.pl patří do konceptu služeb na módní inspiraci sdružených pod Inspigroup.com, se kterou Miton jako jeden z hlavních investorů expanduje do Evropy. Mimo Polsko působí už v Česku, Německu, Itálii, Francii či Španělsku. V České republice koncept působí pod značkou Glami.cz.
\"Jak v zahraničí, tak v Česku rychle rosteme. V současnosti v Praze posilujeme globální tým pro expanzi Glami konceptu do celé Evropy a hledáme talentované marketéry a obchodníky,\" uvedl jeden ze šesti majitelů Mitonu Tomáš Hodboď s tím, že by mělo jít o zhruba 50 lidí.
Celkově ve všech zemích módní servery z rodiny Mitonu zaznamenají každý měsíc přes 12 milionů návštěv a zprostředkují přes 150.000 objednávek módního zboží od více než 15.000 značek.
Ryze česká investiční skupina Miton vznikla v roce 2000 a je úzce spojená s mnoha známými internetovými projekty. Miton má významné podíly například v Bonami.cz, Glami.cz, Restu.cz, Rohlik.cz, Skrz.cz, Slevomat.cz, Startupjobs.cz, Twisto.cz a v zahraničních pobočkách těchto firem. Miton v minulosti úspěšně spoluzaložil a prodal například Stahuj.cz, Damejidlo.cz, Heureka.cz a řadu dalších firem. V současné době má portfolio Mitonu hodnotu kolem jedné miliardy korun a stamiliony korun má připravené na další investice.
jsa ktp