Zásadní body takzvané Strategie 2018, která vznikla za bývalého šéfa Martina Winterkorna, zůstávají v platnosti, uvedl Müller. V rámci ní koncern poskytne více samostatnosti jednotlivým značkám a regionům.
Volkswagen v září přiznal, že do zhruba 11 milionů aut s naftovými motory po celém světě, včetně vozů české značky Škoda, instaloval software, který umožňuje manipulovat s výsledky měření emisí. Skandál srazil tržní hodnotu podniku o třetinu, donutil k odchodu generálního ředitele společnosti a vedl k vyšetřování po celém světě.
Informované zdroje agentuře Reuters dnes řekly, že Volkswagen v souvislosti s interním vyšetřováním skandálu poslal na nucenou dovolenou šéfa hlavního závodu na výrobu převodovek v Kasselu Falka Rudolpha. Ten dříve řídil hlavní továrnu Volkswagenu na motory v Salzgitteru a v letech 2006-2010 dohlížel na vývoj naftových motorů.
Německý ministr dopravy Alexander Dobrindt dnes oznámil, že Volkswagen bude muset v Německu svolat k povinné opravě 2,4 milionu vozů, kterých se týká emisní skandál firmy. Kontroly mají začít na počátku příštího roku.