Prodej Volkswagenu se poprvé po čtyřech a půl letech snížil v dubnu. To zvýšilo napětí ve vedení, které nakonec vedlo k odstoupení předsedy dozorčí rady Ferdinanda Piëcha. Navzdory poklesu se ale Volkswagenu podařilo v prvním pololetí překonat v prodeji vozů japonskou Toyotu a poprvé se stát největším prodejcem aut na světě.
Prodej hlavní značky VW se v září snížil o čtyři procenta. Značka VW má na celkovém prodeji podíl 60 procent.
Škoda Auto, která je součástí koncernu, tento týden uvedla, že její prodej v září klesl o 2,1 procenta. V srpnu se jí odbyt snížil o 3,4 procenta.
V Evropě ale odbyt VW i Škody výrazně vzrostl. Celá skupina zvýšila v září prodej v Evropské unii o 8,4 procenta a Škodě stoupl počet nově registrovaných aut v EU o 10,2 procenta.
Součástí koncernu je celkem 12 automobilových značek. Z osobních aut jsou to kromě VW a Škody dále Audi, Seat, Porsche, Bentley, Bugatti a Lamborghini.