Majáčky jsou umístěné na všech vozidlech, které se pohybují po areálu letiště. Osazují se na vozíky se zavazadly, záchranná a požární vozidla nebo pluhy pro úklid sněhu. Vysílají informace o své přesné poloze řídicí věži. Napomáhají tím snížit na minimum riziko střetu s letadlem.
\"Vysílač je vlastním vynálezem společnosti, využívaným na čtyřech desítkách světových letišť včetně těch nejvytíženějších, například v Amsterdamu, Kodani, Frankfurtu, Istanbulu či v Singapuru. Za deset let jich ERA vyvezla přes 5000 kusů do 30 zemí,\" řekl Stejskalová Reichová.
Kromě letiště v Oslu chystá společnost ERA zakázku na letiště Stavanger Sola, které leží na jihu země. Kromě obvyklého leteckého provozu slouží i jako základna pro helikoptéry zásobující těžní věže na ropných polích v Severním moři na norském pobřeží. Stavangerské letiště bylo postaveno v roce 1937 a jako druhé v Evropě začalo používat moderní betonovou přistávací dráhu.
Společnost ERA patří od roku 2011 skupině Omnipol. Letos firma oznámila, že do dvou let dokončí stavbu nového vývojového a výzkumného centra. Loni firma vydělala téměř 100 milionů korun při obratu přes půl miliardy, což byly nejlepší výsledky za 20 let existence společnosti.