PSA Peugeot Citroën dokázal zvýšit čtvrtletní tržby i navzdory poklesu objemu prodeje automobilů. Celosvětový odbyt podniku se snížil o čtyři procenta, v Asii dosáhl propad 17 procent.
PSA patří mezi podniky, na které měl v uplynulých letech největší dopad pokles poptávky po autech v Evropě. Firma před časem zahájila rozsáhlou restrukturalizaci, aby obnovila ziskovost a snížila závislost na evropském trhu.
Loni se automobilka dohodla na kapitálovém propojení s čínským partnerem Dongfeng. Akcionáři PSA schválili zvýšení kapitálu o tři miliardy eur, v jehož rámci v podniku získaly čtrnáctiprocentní podíly firma Dongfeng a francouzská vláda.
PSA je po německém koncernu Volkswagen druhým největším výrobcem automobilů v Evropě z hlediska objemu prodeje. V České republice provozuje společně s japonskou firmou Toyota kolínskou automobilku TPCA.