V současnosti společnost provozuje flotilu 150 vozů Audi, ve kterých cestující zaplatí 28 korun na kilometr v případě telefonické objednávky a 25 korun, pokud si vůz objednají prostřednictvím mobilní aplikace. Počet těchto vozidel, které bude společnost dále provozovat pod obchodní značkou Tick Tack, má podle plánu společnosti od ledna rozšířit na 200 a k nim přibude zmíněných sto škodovek provozovaných pod značkou Green-Prague.
Celkem společnost objednala zatím nezávazně 600 těchto vozů na stlačený zemní plyn, jejich odběr ale podmiňuje získáním dostatečného počtu řidičů. Na rozdíl od zahájení provozu před dvěma lety už nechce spoléhat na řidiče nováčky, ale má zájem o zkušené šoféry. Ty chce konkurenci přetáhnout především vybíráním nižší provize za služby dispečinku.
\"Dnes řidiči, kteří jezdí pod dispečinky, platí pět až 20 tisíc korun poplatek pouze za dispečink, nikoliv za auto a pojištění,\" uvedl Jančura. Řidičům chce proto nabídnout služby dispečinku za tisíc korun. Spolu s pronájmem vozidla (Škody Octavie) by pak měl řidič zaplatit zhruba 13 tisíc korun měsíčně. V případě vozů Audi pak jde o poplatek 25 tisíc korun. U tohoto segmentu pak společnost vybírá u zakázek nad 200 korun ještě sedmiprocentní provizi za zprostředkování klienta, dodal Jančura.
Od snížení nákladů pro řidiče taxi společnost očekává, že se podaří omezovat množství podvodů zejména na cizincích, kterými jsou pražští taxikáři dlouhodobě pověstní. Tento cíl si nicméně Tick Tack stanovil už před dvěma roky, kdy na pražský trh vstupoval a nyní uznal, že okrádání zákazníků se zatím příliš neomezilo. Podobně jako u vozů Tick Tack by i vozidla Green Prague měly být vybavená pasažérskými tablety, kde si cestující mohou zkontrolovat trasu cesty a zda je řidič neveze oklikou, kurz eura i předpokládanou vzdálenost cesty.