HomeAway má ve své nabídce přes milion nemovitostí ve 190 zemích a značnou částí se na ní podílejí lokality u pláží a v lyžařských střediscích. Pro Expedii, která je podle počtu rezervací největší internetovou cestovní kanceláří světa, to je dosud největší akvizice. Je to pro ni také vyvrcholení série nákupů od loňského roku, v níž firma koupila servisy Orbitz Worldwide a Travelocity.
Hodnotu trhu alternativního ubytování mimo hotely a penziony Expedia odhaduje na zhruba 100 miliard dolarů ročně. Firma nyní zprostředkovává hlavně hotelové pokoje a firmě Airbnb zatím nekonkuruje. Vzájemná konkurence obou firem se ale může do roku 2018 výrazně vyostřit, řekli analytici agentuře Reuters.
Airbnb by měla podle odhadů zvýšit v tomto roce počet zprostředkovaných přenocování na 80 milionů. Expedia loni zajistila rezervace na zhruba 150 milionů přenocování.