\"Prodej nadále zvyšujeme ve všech částech světa, a to navzdory nestálé situaci na některých trzích,\" uvedl člen představenstva BMW Ian Robertson, který má na starosti prodej a marketing. Tempo růstu celkového prodeje automobilky ale v říjnu výrazně zpomalilo z téměř osmi procent v předchozím měsíci, upozornila agentura Reuters.
Za prvních deset měsíců letošního roku zvýšila automobilka prodej o více než sedm procent na 1,84 milionu vozů. V Evropě jí odbyt vzrostl o 10,1 procenta, v USA o 5,4 procenta a v Číně o 2,3 procenta.
Společnost BMW se stala jedničkou světového trhu s luxusními automobily v roce 2005, kdy na tomto postu vystřídala německého konkurenta Mercedes-Benz. Toho pak v roce 2011 předstihla značka Audi z koncernu Volkswagen. Mercedes i Audi chtějí ještě během tohoto desetiletí BMW o vedoucí pozici na trhu připravit.