Match Group se emisí akcií a jejich vstupem na veřejný trh vyděluje ze skupiny IAC/InterActiveCorp, kterou vlastní americký mediální magnát Barry Diller. Její seznamky fungují dobře na chytrých telefonech a přitahují mladé zaneprázdněné odborné pracovníky, kteří jsou jednou z nejcennějších cílových skupin pro reklamu.
Firma ve středu večer uvedla, že primárním investorům prodá své akcie po 12 dolarech, což je na dolní hranici orientačního rozpětí 12-14 dolarů. Match Group zvýšila v prvních devíti měsících tohoto roku výnosy o 16 procent na 753 milionů dolarů.
V červenci skupina koupila za 575 milionů USD seznamku PlentyOfFish, a navázala tím na dosavadní sérii akvizic. IAC využije příjmů z prodeje akcií Match Group ke snížení dluhu.
Nervozita na trzích vedla v posledních dvou měsících k odložení několika významných primárních emisí v USA, například akcií luxusního obchodního řetězce Neiman Marcus Group nebo provozovatele supermarketů Albertsons Companies. Hluboké slevy musely investorům nabídnout platební firmy First Data a Square, která dnes vstupuje na newyorskou burzu.